Benvolgudes famílies,
S'acosta l'inici de curs, i des de l'AFA volem continuar donant suport a les famílies, oferint els serveis de reutilització de llibres a través d'Iddink, el servei de biblioteca en l'Institut a les tardes, una àmplia oferta d'activitats extraescolars a càrrec de 7 d'Aventura, i els diferents premis que s'atorguen al llarg de tot el curs (carnestoltes, Sant Jordi, millor expedient acadèmic i millors treballs de recerca). També col·laborem amb les graduacions, oferint el pica-pica posterior a l'acte organitzat per l'institut en l'Auditori. Així com oferint descomptes en els serveis d'algunes entitats del barri, com són l'academia Wellington House i l'agència Halcón Viajes. Tota aquesta informació i molt més, la trobareu al nostre blog:
- Reutilització llibres de text: https://ampainfantaisabel.blogspot.com/p/reutilitzacio-de-llibres-de-text-iddink.html
- Activitats extraescolars 7 d'Aventura: https://
ampainfantaisabel.blogspot. com/p/activitats- extraescolars-7-daventura.html - Conveni Wellington House: https://
ampainfantaisabel.blogspot. com/p/wellington-house.html - Descomptes Halcón Viajes: https://
ampainfantaisabel.blogspot. com/p/acord-amb-halcon-viajes. html
És importantíssima la col·laboració i implicació de les famílies en el suport de l'AFA, no tan sols amb les quotes anuals, imprescindibles per al desenvolupament de totes les activitats que realitzem de suport als alumnes, sinó també amb la seva participació activa amb l'associació. Per això volem convidar-vos a posar-vos en contacte amb nosaltres, i ajudar-nos d'una forma molt més directa.
D'altra banda, volem aprofitar per a recordar-vos que aquest dilluns, dia 9, començarem a lliurar les agendes als alumnes que ja han pagat la quota de l'AFA en data de 6 de setembre. Si pagueu la quota passada la data d'inici del curs, els alumnes socis hauran de passar pel despatx de l'AFA, els dimarts, de 5 a 6 de la tarda, amb una còpia del justificant bancari de pagament, per a poder fer-los lliurament immediat de l'agenda corresponent. El mateix que en el cas que, per algun error o omissió, no se li hagi lliurat l'agenda havent pagat ja la quota (les transferències entre bancs triguen un parell de dies a aparèixer en el compte). La informació sobre com fer-se soci la podreu trobar aquí:
https://ampainfantaisabel.
Recordeu que aquest curs hem modificat la quota de l'AFA, i ara per fer-se soci de l'AFA s'ha de fer el pagament anual d'una quota única per família de 30 €. Només cal tenir en compte que si desitgeu usar els serveis de Iddink, ja sigui per a la reutilització de llibres o per a la compra de material i llibres nous, s'ha de pagar obligatòriament la quota d'AFA a través de Iddink. És important parar esment a això per a evitar fer pagaments duplicats de la quota. Si això ocorregués, posar-vos en contacte amb nosaltres en l'email: afa@insinfanta.cat; i ho intentarem resoldre al més aviat possible.
També volem recordar, a qui encara no ho ha fet, que necessitem que s'empleni el formulari digital que es troba en el blog de l'AFA, per a un correcte control de socis i una bona comunicació al llarg del curs. El que tingui problemes amb el formulari digital, té l'opció de descarregar el PDF i fer-nos-ho arribar. En el blog es troba tota la informació necessària en el menú que es troba a la dreta del formulari digital d'inscripció:
https://ampainfantaisabel.
Us desitgem un bon inici de curs a tots.
Salutacions.
AFA INFANTA ISABEL D'ARAGÓ
No hay comentarios:
Publicar un comentario